Barselona 1. Gün (11.03.2013)

11 Mart tarihinde 08:20 uçağıyla Barselona’ya doğru yola çıktık. Yerel saatle 10:00 gibi Barselona havalimanına indik. Bende İtalya’dan aldığım vize için ilk girişte gümrük görevlilerinin sorun çıkarıp çıkarmayacağı vardı. Tabi gittiğimiz ülke İspanya olduğundan hiçbir sıkıntı yaşamadan pasaport kontrolünden geçtik. Valizlerimizi aldıktan sonra aracımızı teslim almak üzere araç kiralama ofisine geçtik.

Ben Opel Astra ve benzeri bir araç ayarlamıştım. Ellerinde bu sınıfta araç kalmadığı için Insignia verdiler. Aracımızın bir üst sınıf olması çok hoşumuza gitti.

Sırada otele yerleşip Barselonda turuna başlamak vardı. Arabayla yola koyulduk. Biraz Barselona sokaklarında kaybolduktan sonra polis ve vatandaşların yardımıyla otelimizi bulduk. Otele yerleştikten sonra arabayı otoparka bırakıp hemen yakındaki metro istasyonundan doğruca La Sagrada Famila’ya doğru yola çıktık. Gaudi’nin halen bitmemiş mimari harikası kilisesini dolaştık.

Barcelona

Eee karınlar acıktı tabi. Bunun üzerine arkadaşların önerdiği tapas restoranına gittik. Tapas bizim mezeler gibi ufak porsiyonlu yemekler. Aynı Cem Yılmaz’ın tarif ettiği gibi little little in the middle olayına giriştik. Karnımızı doyurduktan sonra Katalunya bölgesine geçtik. Buradaki Katalunya Merkez Katedralini gezdik J

Katalunya’dan kendimizi bayır aşağı verdik ve liman bölgesinde bulduk. Burada bulunan bir Starbuck’sta kahve içip yorgunluğumuzu giderdik. Biraz dinlendikten sonra sahili dolaştık. Güzel bir sahile sahip Barselona şehri. La Rambla caddesini takip ederek La Boqueria adındaki pazara uğradık. Burası deniz ürünleri ve her türden meyvenin satıldığı bir pazar. Biz de meyve salatalarımızı alıp onları yiyerek otelimize döndük.