Los Angeles Turu

29.10.2011 Los Angeles’a geliş

 

28.10.2011 tarihinde THY’na ait uçakla New York’a direk uçuş yaptım.Yaklaşık 10 saat süren yolculuk çok iyiydi.Özellikle ikramlar konusunda THY çok başarılı.Ayrıca kabin içi eğlence sistemleri de zaman geçirmenizi sağlamaktalar.

 

New York’a indiğimde  JFK havalimanına iniş yaptık.Gümrük işlemleri için Terminal 1 ‘i kullandık.JFK havaalanında birbirinden bağımsız 6 terminal bulunmakta.Terminal 1 yurtdışı uçuşları için kullanımakta.

 

Vize işlemlerinin ardından Los Angeles uçuşunu beklemek için Terminal 4’e geçtim.Bu terminale geçmemin nedeni burada yiyecek içeceğin 24 saat bulunabilmesi.Dolayısıyla bekleme sırasında ihtiyaçlarınızı rahatlıkla karşılayabiliyorsunuz.

 

Sonrasında Delta havayollarına ait Los Angeles uçşu için Terminal 2’ye geçiş yaptım.Yaklşaık 6 saatlik uçuş sonrasında Los Angeles havaalanına vardım.Beni buradan tur elemanlarından biri karşıladı ve otelime yerleştirdi.

 

Los Angeles’ta kaldığım otel Radisson Buena Park oteliydi.3 yıldızlı bir otel ancak tüm ihtiyaçlarınızı fazlasıyla karşılayan bir otel.

 

Otele yerleştikten sonra şehir merkezinegeçtim ve Hollywood Bulvarı, Sunset Bulvarı gibi tanınmış yerlere gittim.Ancak özellikle Hollywood Bulvarı’nı çok farklı beklememe ragmen Oscar törenlerinin yapıdığı Kodak Tiyatrosu’ndan başka kayda değer bir mekan yoktu.O anlamda benim için hayal kırıklığı oldu.

29.10.2011 tarihinde sabah saatinde otel lobisinde tur rehberiyle buluştuktan sonra San Diego’ya doğru yola çıktık.San Diego’ya vardığımızda limana giderek bir tekne turu yaptık.Tekne turu sonrasında ise Seaworld’e geçtik.Burada belirli saatlerde etknlikler olmakta.Yunus gösterileri,balina gösterileri veya fok göterilerini izleyebilirsiniz.Ayrıca su kaydıraklarında da gayet eğlenceli vakit geçirebilirsiniz.

Seaworld sonrası Los Angeles’taki otelimize geri dönüş yaptık.

30.11.2011 Los Angeles Universal Studios

 

Sabah tur rehberimizle otelde buluştuk ve Universal Studios’a doğru yola çıktık.Universal  Stıudios şehir merkezine çok uzak olmayan bir noktada yer almaktadır.

 

Universal Studios’a giriş yaptığımızda yaklaşık 1 saat süren stüdyo turuna katıldım.Burada farklı film ve dizilere ait stüdyoları görmekle birlikte sel ve deprem simülasyonlarını çok gerçekçi olarak ziyaretçilerine sunmaktalar.

 

Bu turun ardından Shrek’in 4D filmini izledik.Waterworld filmi için kurulan sahnede yapılan gösteriyi izledik.Bu tarz yaklaşık 8 tane gösteri var ve bunlar belirli zaman aralıklarında tekrarlanıyor.İlgili takvimi girişte alabilirsiniz.

 

Univaersal Studios’ta en beğendiğim Simpson temalı sanal rollercoaster ver Mummy temalı roller coasterdı.Şöyle diyim Mumuy’e tam 3 kere bindim.Çok eğlenceli bir alet.

 

Universal Studios’ta yer alan tüm etkinliklere katıldıktan sonra otelimize geri dönüş yaptık.

 

31.10.2011 Los Angeles Disneyland

 

Sabah her zamanki gibi rehberle buşutuktan sonra benim otelime 15 dakika mesafedeki Disneyland’e gittik.Buradaki etkinlikler ağırlıklı çocuklar için yapılmış.Büyükler için yapılmış olan etkinlikler olmasına ragmen Universal Studios’takileri görünce pek etkilenmiyorsunuz.Ancak burayı da görüp gezmenizi tavsiye ederim.

 

Normal zamanlarda tema parklarına giriş için ve etkinliklere katılmak için çok uzun sıralar oluşmakta ancak benim gittiğim dönem az yoğunluğun olduğu dönem olduğu için çoğu şeye sıra beklemeden binmek benim açımdan çok avantajlı oldu.

1 thoughts on “Los Angeles Turu

  1. Geri bildirim: demo1 | Lesvosnews.net

Yorum bırakın